مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-17اقتصادي

احداث فرهنگسرا در شمال شهر بیرجند


شهردار بیرجند از احداث فرهنگسرا در منطقه شمال شهر بیرجند خبر داد و گفت: این مجموعه فرهنگی و هنری در پارک آفتاب احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی جاوید ظهر یکشنبه در جلسه بررسی طرح فرهنگسرای پارک آفتاب اظهار داشت: یک قطعه زمین به مساحت 350 متر مربع در پارک آفتاب به منظور تأسیس فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 680 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ساخت و راه اندازی فضاهای فرهنگی شامل مجتمع های فرهنگی و هنری، فرهنگسرا و تالارهای هنری یکی از نیازهای مبرم شهروندان شمال شهر است.

جاوید با بیان اینکه ساخت فرهنگسرا در پارک آفتاب واقع در خیابان کارگران در فضایی بانشاط موجب جذب جوانان به فعالیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط در بین آنان می شود، ادامه داد: شهرداری مشتاق است در تکمیل و تجهیز فرهنگسرا مطابق با استانداردهای لازم و متناسب با فرهنگسرای های محلی گام مؤثری بردارد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه از ظرفیت های بخش خصوصی و توانمند استان برای ساخت فضاهایی فرهنگی و هنری باید استفاده نمود، خاطرنشان کرد: مجتمع های فرهنگی و هنری زمینه بسیار مناسبی برای حضور هنرمندان رشته های مختلف هنری و تقویت فرهنگ و هنر استان ایجاد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فرهنگسرا در شمال شهر بیرجند

احداث فرهنگسرا در شمال شهر بیرجند