مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-17سياسي

دراماتراپی هم وارد دنیای مجازی می شود/ چاپ «هنردرمانی دیجیتالی»


عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی اعلام کرد طی آخرین جلسه اعضای این هیأت، استفاده از شیوه دراماتراپی دیجیتالی به دلیل شرایط کرونایی جهان، - مورد بررسی قرار گرفت.

مجید امرایی عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی درباره برنامه های این اتحادیه در شرایط کرونایی موجود در کشورهای مختلف، به خبرنگار مهر گفت: آخرین جلسه اعضای هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد و توجه به دراماتراپی دیجیتالی برای درمان بیماران در منزل خود، مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان کشورهای مختلف عضو اتحادیه جهانی دراماتراپی در جلسه مذکور گزارش فعالیت خود در شرایط کرونایی را ارائه دادند، افزود: من هم گزارش عملکرد انجمن دراماتراپی در ایران را مبنی بر ادامه بحث درمانی با استفاده از امکانات فضای مجازی و دیجیتال، تولید 60 ویدئوی درمانی برای مراجعین و بیماران و تداوم بحث آموزش از طریق فضای مجازی ارائه دادم.

عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی تأکید کرد: قرار بر این شده کشورهای عضو این هیأت تا جلسه بعد که 3 ماه آینده برگزار می شود، حول محور دراماتراپی دیجیتالی تحقیق و پژوهشی کامل را انجام دهند، البته هیچ روشی تأثیرگذارتر از شیوه درمان حضوری و رو در رو نیست اما در شرایط فعلی و کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دراماتراپی هم وارد دنیای مجازی می شود/ چاپ «هنردرمانی دیجیتالی»

دراماتراپی هم وارد دنیای مجازی می شود/ چاپ «هنردرمانی دیجیتالی»