مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-17سياسي

استان کردستان در بخش زیرساخت های فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد


استاندار کردستان تالار فرهنگ سنندج را یک ظرفیت عظیم و زیرساخت توسعه فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: کردستان بعنوان یک استان فرهنگی در کشور مطرح است اما زیرساخت های آن مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا ظهر امروز یکشنبه در بازدید از روند ساخت تالار فرهنگ سنندج به همراه نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی، اظهار داشت: ما در کردستان برای برگزاری کنگره مشاهیر یک سالن مناسب نداشتیم و آن کنگره با همه بزرگی با محدودیت حضور مردم هنر دوست مواجه بودیم.

استاندار کردستان افزود: تالار فرهنگ یک مجتمع بزرگ فرهنگی و متعلق به همه مردم استان و هنرمندان است که سرانه فرهنگی استان را افزایش می دهد و امیدواریم ساختمان این تالار امسال به اتمام برسد و تجهیزات آن نیز سال آینده نصب و راه اندازی شود.

مرادنیا با بیان اینکه از سال 96 تا 98 بیش از 28 میلیارد تومان برای این تالار هزینه شده و برای تکمیل آن 40 میلیارد تومان دیگر نیاز است، ادامه داد: کردستان یک استان فرهنگی در کشور است اما زیرساخت های آن مناسب نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در حاشیه بازدید از پروژەهای عمران شهری سنندج با بیان اینکه پیادە راە فردوسی سنندج تا پایان شهریور بە بهرەبرداری می رسد، یادآور شد: یکی از اساسی ترین اقدامات در ساماندهی مرکز شهر سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کردستان در بخش زیرساخت های فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد

استان کردستان در بخش زیرساخت های فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد