مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:252020-05-17اجتماعي

بازگشایی مدارس استثنایی با نظر شورای مدرسه برای رفع اشکال


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به نیاز دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی به آموزش تکمیلی و رفع اشکال، بازگشایی مدارس استثنایی به شورای مدرسه واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جواد حسینی در نشست شورای راهبری آموزش و پرورش استثنایی با اعلام تدوین شیوه نامه بازگشایی مدارس استثنایی اظهار داشت: با توجه به عدم دسترسی 32 هزار از دانش آموزان با نیاز های ویژه به امکانات شبکه ای و ارتباطی این شیوه نامه با رویکرد پاسخگویی و رفع اشکالات دانش آموزان به صورت انفرادی تدوین شده است.

وی افزود: حضور دانش آموزان با نیاز های ویژه در مدارس اختیاری است و آموزش به صورت انفرادی، با همراهی ولی دانش آموز صورت می گیرد و رعایت همه نکات بهداشتی در مدارس با نظارت شورای مدرسه خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: مراکز راهنمایی و مشاوره و مراکز ویژه اختلالات یادگیری مطابق با بخشنامه وزارتی بازگشایی خواهند شد.

معاون وزیر با بیان اینکه جهان با پدیده ناخواسته کرونا مواجه شده است و این پدیده همه ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است، اظهار داشت: این پدیده سلامت، اقتصاد و اشتغال، روابط اجتماعی و آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است و دولت ها در این شرایط در مربعی دنبال تعادل بین حوزه سلامت، روابط اجتماعی، اقتصاد و آموزش هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس استثنایی با نظر شورای مدرسه برای رفع اشکال

بازگشایی مدارس استثنایی با نظر شورای مدرسه برای رفع اشکال