مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-17اقتصادي

سهام عدالت به دو میلیون و 160 هزار کرمانی اختصاص می یابد


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: سهام عدالت در استان کرمان به دو میلیون و 160 هزار نفر تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شیخ اسدی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص سهام عدالت بیان داشت: در سال 85 دولت تصمیم گرفت با توجه به اصل 44 قانون اساسی بخشی از سهام شرکتهای دولتی معین را با شعار کاهش فقر به قشرهای کم درآمد تر و با شرایطی خاص اختصاص بدهد به همین دلیل ابتدا سهام عدالت به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص یافت و سپس گروه های دیگری سهامدار شدند.

وی با بیان اینکه در طرح سهام عدالت، سهام شرکت های دولتی با تصمیم دولت به بخشی از مردم واگذار خواهد شد افزود: با این طرح عدالت بین اقشار جامعه برقرار خواهد شد و همچنین سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران افزایش خواهد یافت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: در ابتدای آغاز طرح توزیع سهام عدالت مقرر شده بود تا به هر یک از مشمولان تا سقف یک میلیون تومان سهام عدالت داده شود ضمن اینکه در حال حاضر امکان افزایش سهام تا سقف یک میلیون تومان وجود ندارد.

شیخ اسدی تصریح کرد: برخی افراد سهام یک میلیونی دارند در شرایطی که فرآیند ثبت نام آنان هنوز تکمیل و نهایی نشده و یا اطلاعات آنها در موعد مقرر به سازمان خصوصی سازی ارائه نشده است که در این صورت سهامدار محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت به دو میلیون و 160 هزار کرمانی اختصاص می یابد

سهام عدالت به دو میلیون و 160 هزار کرمانی اختصاص می یابد