مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-17سياسي

95 درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده است


حدود 95 درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده که باید پیگیری شود تا بقیه کار نیز هر سریعتر به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ملایر با بیان اینکه همدلی و همکاری بین مجموعه مدیران شهرستان بی نظیر است اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب ملایر همکاری لازم را با مدیران دارد و همه تلاش ایشان این است که مواردی که وجود دارد به نفع مردم باشد.

وی افزود: با توجه به شعار سال، انتظارات از مدیران دستگاه های اجرایی چندبرابر است که با تلاش های شبانه روزی این انتظارات برآورده خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت منابع آبی شهرستان گفت: لایروبی رودخانه های فصلی که در سال 98 انجام شد باعث شد که پس از بارش های اخیر مشکلی برای شهرستان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: حدود 95 درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده و پیگیری شود تا بقیه کار نیز هرچه سریعتر به اتمام برسد.

ولدی با بیان اینکه به دنبال طرح های کشاورزی کم آب بر در سطح شهرستان هستیم و باید به این سمت حرکت کنیم افزود: تغذیه های مصنوعی برای شهرستان مورد نیاز است و مدیران دستگاه های مرتبط ضمن پیگیری اعتبارات، مطالعات اولیه این پروژه ها را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده است

95 درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده است