مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-17سياسي

نماینده کلیمیان: کوچکترین خسارتی به مقبره «استر و مردخای» وارد نشده است


نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم اعلام کرد: بر خلاف شایعات منتشره در برخی رسانه ها، کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «استر و مردخای» به وجود نیامده است.

- نماینده کلیمیان: کوچکترین خسارتی به مقبره استر و مردخای وارد نشده است ایسنا/همدان نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم اعلام کرد: بر خلاف شایعات منتشره در برخی رسانه ها، کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه استر و مردخای به وجود نیامده است.

ظهر امروز-یکشنبه 28 اردیبهشت- همایون سامه یح ، رییس انجمن کلیمیان تهران و نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم با همراهی فرماندار شهرستان همدان از بخش های مختلف مقبره استر و مردخای بازدید کرد.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان گفت: آنچه مشاهده می کنیم برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها است و کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه استر و مردخای به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: ادیان ابراهیمی به ویژه کلیمیان در ایران زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت های همه جانبه از سوی دولت در این کشور زندگی می کنند و شکرگزار خدمات دولت و نظام به جامعه کلیمیان هستند.

رییس انجمن کلیمیان تهران یادآوز شد: زیارتگاه استر و مردخای به طور کامل سالم است و تنها در گوشه ای مختصری دود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان: کوچکترین خسارتی به مقبره «استر و مردخای» وارد نشده است

نماینده کلیمیان: کوچکترین خسارتی به مقبره «استر و مردخای» وارد نشده است