مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-17سياسي

اهدای اثر هنری به دکتر مینو محرز/ استقبال از فراخوان «درد مشترک»


گالری ایوان در پی انتشار فراخوان «درد مشترک» و دعوت از هنرمندان برای قدرشناسی از کادر درمان کرونا در ایران و تهیه اقلام ضروری بیمارستان ها در مقابله با کوید 19، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تابلوی نقاشی سقراط در بیمارستان اثر محسن امینی توسط تیم گالری ایوان به نمایندگی از جامعه هنری ایران در مراسمی در بیمارستان تهران به دکتر مینو محرز به نمایندگی از جامعه پزشکی و درمان ایران تقدیم شد.

در این مراسم خانم محرز در سخنانی ضمن ستایش کادر درمان در ایران این میزان جان فشانی و فداکاری را نشانه وجود عشق و ایثار نسبت به مردم در این خانواده دانست و از مردم ایران خواست تا از این پس همین عشق ورزیدن به یکدیگر و علاقه به طبیعت را در زندگی خود حفظ کنند.

او رعایت بهداشت فردی و مراقبت از فاصله فیزیکی را در این روزگار مترادف با عشق ورزیدن به هم نوع دانست و گفت: کرونا به ما آموخت که در امر فرهنگ سازی رفتارهای اولیه مانند ضرورت دست شستن، چگونه سرفه کردن و .

عقب هستیم و آموزش و پرورش باید در این خصوص قدم های جدی بردارد.

گالری ایوان با مشارکت هنرمندان و بر مبنای مسئولیت اجتماعی بر آن است تا از طریق فراخوان درد مشترک از دو راه قدردانی از کادر درمان را ارائه دهد نخست اهدای تابلو به بیمارستان ها و دوم فروش تابلو ها و اختصاص همه عواید حاصل از فروش آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اثر هنری به دکتر مینو محرز/ استقبال از فراخوان «درد مشترک»

اهدای اثر هنری به دکتر مینو محرز/ استقبال از فراخوان «درد مشترک»