مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-17فرهنگي

روزهای خوب شاهین فرهت در قرنطینه + صوت


شاهین فرهت، آهنگساز و استاد موسیقی دانشگاه تهران با روایت روزهای کرونایی خود در قرنطینه خانگی، می گوید: آنهایی که مجبورند به بیرون از خانه بروند همانند پلیس ها و کادر درمانی، - واقعا فداکاری می کنند؛ اما آن کسی که می تواند در خانه بماند، اما به خاطر اینکه حوصله اش سر می رود از خانه خارج می شود، باید کمی رنج بکشد تا هم خودش سالم بماند و هم بقیه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلسله گفت وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت وگوهای این هنرمندان در برنامه صندلی داغ است، حالا به بهانه دیگری انجام می شود تا شاید بتواند حال وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه ای تغییر دهد.

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می شود.

حالا کاردان پس از مصاحبه با (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) به سراغ شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر) رفته و از او درباره حال و روزش در این روزهای کرونایی پرسیده است.

فرهت در بخشی از گفت وگوی خود با بیان اینکه آمدن ویروس کرونا وضعیت محیط زیست را بهتر کرده است ، درباره حال و هوای این روزهای خود در ایام قرنطینه خانگی، اظهار کرده است که در منزل موزیک می نویسم، پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خوب شاهین فرهت در قرنطینه + صوت

روزهای خوب شاهین فرهت در قرنطینه + صوت