مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-05-17سياسي

رفتار متناقض در حمایت از ثبت جهانی آثار تاریخی قابل قبول نیست


نایب رییس شورای شهر همدان بابیان اینکه اجازه حضور به نماینده یونسکو درهمدان را نمی دهیم اما انتظار ثبت آثار را داریم، گفت: رفتار متناقض درحمایت از ثبت جهانی آثار تاریخی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات ظهر یکشنبه در جلسه صحن شورای شهر همدان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی دستگاه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، با ایجاد آگاهی در سطح جامعه نقش مهمی در آشنایی اقشار مختلف با حقوقشان دارند.

بادامی نجات همچنین ضمن تبریک به روابط عمومی شهرداری همدان در کسب رتبه نخست روابط عمومی شهرداری های استان همدان اظهار کرد: تقویت و توجه به جایگاه روابط عمومی ها امری ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه شورا مهمترین مقصر عدم ثبت جهانی آثار تاریخی شهر همدان در حوزه مدیریت شهری است؛ افزود: داشتن رفتار متناقض در حمایت از ثبت آثار جهانی قابل قبول نیست چرا که نمی شود رویداد بین المللی در استان همدان برگزار کرد اما نظرات متناقضی در مورد یونسکو داشت.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه ثبت جهانی آثار، متولی مشخصی دارد، اضافه کرد: وقتی ما اجازه حضور به نماینده یونسکو در همدان را نمی دهیم چگونه باید انتظار ثبت آثار جهانی را داشته باشیم و باید این تناقض در رفتار تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار متناقض در حمایت از ثبت جهانی آثار تاریخی قابل قبول نیست

رفتار متناقض در حمایت از ثبت جهانی آثار تاریخی قابل قبول نیست