مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-17سياسي

انتقادات دو عضو شورای شهر از عملکرد شهردار بندرعباس/ شهر به «سرطان» مبتلا شده است


دو عضو شورای شهر بندرعباس در جلسه امروز شورای شهر بندرعباس در دو نطق انتقادی از شهردار این شهر، طرح سوال از وی را در 10 محور کلید زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه جراره و اسماعیل بواشه در جلسه ظهر امروز شورای شهر در دو نطق انتقادی با بیان برخی از مشکلات مدیریتی شهرداری بندرعباس، طرح سوال از شهردار این شهر را در 10 محور کلید زدند.

کار شهرداری بندرعباس از تذکر گذشته است فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس در آغاز جلسه شورا در نطقی انتقادی از عملکرد عباس امینی زاده شهردار بندرعباس، گفت: تذکرات شورای شهر بندرعباس دیگر از مرحله صحن شورای شهر گذشته است و باید برای حل این مشکلات به سراغ اختیاراتی قانونی اعضای شورا رفت.

وی با بیان این که متاسفانه شهرداری بندرعباس بدون مجوز نسبت به جذب نیرو در سال گذشته اقدام کرده و در حال حاضر که از نظر قانونی امکان پرداخت حقوق و مزایای این افراد را ندارد، اضافه کرد: حالا که توان این کار را ندارند در محافل مختلف، مسؤولیت این موضوع را بر دوش شورای شهر قرار می دهند ولی باید بگویم که شورای شهر بندرعباس در جذب نیرو و اخراج نیروهای شهرداری هیچ دخالتی نداشته است  و افرادی که بدون مجوز قانونی استخدام را انجام داده اند و حقی ایجاد کرده اند، می بایست اکنون پاسخگوی عمل خودشان باشند و حق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات دو عضو شورای شهر از عملکرد شهردار بندرعباس/ شهر به «سرطان» مبتلا شده است

انتقادات دو عضو شورای شهر از عملکرد شهردار بندرعباس/ شهر به «سرطان» مبتلا شده است