مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:102020-05-17اجتماعي

گامی رو به جلو در حوزه آموزش مجازی در شرایط کرونایی


شرایط کرونایی، گامی رو به جلو را در حوزه آموزش مجازی رقم زد و سبب شد تا نظام آموزشی کشور در سطوح عالی تا آموزش و پرورش، بیش از پیش خود را به استانداردهای آموزش مجازی نزدیک کنند.

- مریم سلیمی مدرس دانشگاه و پژوهشگر ارتباطی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: شرایط کرونایی، گامی رو به جلو را در حوزه آموزش مجازی رقم زد و سبب شد تا نظام آموزشی کشور در سطوح عالی تا آموزش و پرورش، بیش از پیش خود را به استانداردهای آموزش مجازی نزدیک کنند.

همین شرایط نیز موجب شد برخی مشکلات، خلا ها و کمبودها خودنمایی کرده و برای رفع آنها گام های موثری در زمانی محدود برداشته شود.

این پژوهشگر ارتباطی افزود: همچنین این شرایط سبب شد تا مسؤلان و کادر اداری نظام آموزشی، استادان، دانشجویان، معلمان، دانش آموزان و خانواده هایشان بکوشند تا سوادها و مهارت های لازم برای حضور و کار در محیط های آموزشی مجازی را در خود ارتقا دهند.

این تلاش ها، با همه خلأها و کمبودها، ارزشمند و ستودنی است و انتظار می رود تا ضمن رفع مشکلات موجود، راهکارهای لازم ارائه شود تا کیفیت آموزشی در این حوزه افزایش یابد.

سلیمی گفت: برای بسیاری از استادان و دانشجویان حضور در محیط های مجازی با نگاهی آموزشی بعضا با مقاومت ها و سختی انطباق، در ابتدا روبرو بود ولی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی رو به جلو در حوزه آموزش مجازی در شرایط کرونایی

گامی رو به جلو در حوزه آموزش مجازی در شرایط کرونایی