مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:302020-05-17فرهنگي

اولین اکران سال در انتظار تصمیم ستاد کرونا و یک شورای بلاتکلیف


احتمال بازگشایی سینماها در عید فطر در حالی مطرح شده که ابتدا باید ستاد ملی کرونا این اقدام را بلامانع اعلام کند و بعد هم باید وضعیت شورای صنفی نمایش به طور قطعی مشخص شود تا انتخاب فیلم ها و بررسی شرایط برای ارائه تسهیلات به آن ها صورت گیرد.

- احتمال بازگشایی سینماها در عید فطر در حالی مطرح شده که ابتدا باید ستاد ملی کرونا این اقدام را بلامانع اعلام کند و بعد هم باید وضعیت شورای صنفی نمایش به طور قطعی مشخص شود تا انتخاب فیلم ها و بررسی شرایط برای ارائه تسهیلات به آن ها صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه اخیرا اعلام شده که سازمان سینمایی برای بازگشایی سینماها همزمان با عید فطر آمادگی دارد و این موضوع را هم به اطلاع ستاد ملی کرونا رسانده، اما هنوز پاسخی از سوی این ستاد به سازمان ارائه نشده است.

همچنین با توجه به برگزار نشدن جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه، 27 اردیبهشت ماه به نظر می رسد بازگشایی سینماها به همراه اکران فیلم در عید فطر به یک احتمال ضعیف تبدیل شده باشد.

در این باره یک نکته مهم این است که پس از حاشیه های پیش آمده در ارتباط با جلسه شورای صنفی نمایش با توجه به تاکید سازمان سینمایی مبنی براینکه گله ها ناشی از یک سوءتفاهم بوده، ممکن است بار دیگر انتخابات شورا تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اکران سال در انتظار تصمیم ستاد کرونا و یک شورای بلاتکلیف

اولین اکران سال در انتظار تصمیم ستاد کرونا و یک شورای بلاتکلیف