مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:352020-05-17بين الملل

هزینه های راهزنی دریایی برای آمریکا


جمهوری اسلامی ایران امروز ضمن پذیرش تلویحی صادرات سوخت به ونزوئلا، نسبت به اخبار منتشر شده در خصوص قصد نیروی دریایی آمریکا برای تهدید شناورهای تجاری خود واکنش نشان داد.

- جمهوری اسلامی ایران امروز ضمن پذیرش تلویحی صادرات سوخت به ونزوئلا، نسبت به اخبار منتشر شده در خصوص قصد نیروی دریایی آمریکا برای تهدید شناورهای تجاری خود واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نور نیوز،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امروز با ارسال نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تحرکات آمریکا در اعزام نیروی دریایی به منطقه کاراییب با نیت مداخله و ایجاد اختلال و مزاحمت در امر انتقال سوخت ایران به ونزوئلا هشدار داد.

همزمان معاون سیاسی او نیز با احضار سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا به وی اعلام کرد: هر گونه تهدید علیه نفتکش های ایرانی با واکنش فوری و قاطع ایران مواجه خواهد شد.

خبرگزاری رویترز چند روز قبل به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد : واشینگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلا است.

به دنبال انتشار خبر رویترز،خبرنگار نور نیوز روز شنبه با کسب اطلاع از منابع مطلع از اقدام نیروی دریایی امریکا به اعزام 4 ناو جنگی به همراه هواپیمای پی 8 پوسایدون Boeing P-8 Poseidon از اسکادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های راهزنی دریایی برای آمریکا

هزینه های راهزنی دریایی برای آمریکا