مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-05-17سياسي

تشییع شهدای حادثه کنارک در بوشهر به صورت خودرویی است


مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با بیان اینکه پیکرمطهر 5 شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می شود گفت: تشییع این شهدا به صورت خودرویی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری ظهر امروز در دیدار با خانواده های شهدای ناوچه کنارک در بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: حادثه دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش انجامید بسیار تلخ و تاسف آور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه شهدا عاقبت به خیر می شوند و از ایزد منان روزی می گیرند افزود:هر چند غم از دست دادن دریادلان  نیروی دریایی ارتش در حادثه شناور کنارک برای بازماندگان  و نیروی دریایی  بس بزرگ، سنگین و دردناک است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت به خیر شده اند و مایه افتخار هستند.

وی با اشاره به 5 تن از شهدای حادثه شناور کنارک مربوط به استان بوشهر است افزود: پیکرمطهر 5 شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می شود.

تشکری  از برگزاری مراسم تشییع شهدای یاد شده به صورت خودرویی و موتوری خبر داد و گفت: این شهدا پس از انتقال به بوشهر به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری  تشییع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهدای حادثه کنارک در بوشهر به صورت خودرویی است

تشییع شهدای حادثه کنارک در بوشهر به صورت خودرویی است