مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 20:002020-05-17فرهنگي

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا


رییس حوزه هنری مازندران از کمک این مرکز همگام با سایر مراکز فرهنگی در حمایت از هنرمندان در روزهای کرونایی خبر داد.

- مهدی معصومی گرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و توقف ناخواسته فعالیت های هنری، حوزه هنری مازندران همگام با سایر مراکز فرهنگی و اداری به کمک تعدادی از هنرمندان مرتبط با این مرکز شتافت.

وی افزود: در پی ایجاد شرایط خاص و اعمال محدودیت های ویژه در جامعه بدلیل شیوع بیماری کرونا، از سوی مراکز ذیصلاح و تعطیلی بسیاری ازفعالیت های فرهنگی و هنری، مشاغل بسیاری از هنرمندان در استان تحت تاثیر این جریان قرار گرفت.

رییس حوزه هنری مازندران تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان یک نهاد انقلابی با اتخاذ تدابیری، ضمن شناسایی جمعی از هنرمندان آسیب دیده از شرایط موجود، به کمک آنها شتافت.

معصومی گرجی گفت: این نهاد با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده برای هنرمندان مرتبط با این مرکز، با حمایت و پشتیبانی ستاد مرکزی، کمک های نقدی خود را بصورت اهدای مبلغ پنج میلیون ریال به شکل بلاعوض و 50 میلیون ریال بصورت وام بدون بهره به تعدادی از هنرمندان ارائه کرد.

این مسؤول ادامه داد: بخش دیگری از حمایت های مالی حوزه هنری مازندران، به هنرمندان در قالب سفارش کار و تولید اثر بود که با دعوت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا