مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 20:552020-05-17اقتصادي

راه های افزایش سرعت اینترنت وای فای خانگی


در این گزارش کارشناسان نکاتی را به کاربرانی که در زمان بحران پاندمی کرونا با مشکل کاهش سرعت اینترنت وای فای خانگی خود روبرو شده اند، توصیه می کنند تا بتوانند هرچه زودتر سرعت مودم اینترنتی خود را ارتقا دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از روی دولت بسیاری از کشورهای جهان ، استفاده شهروندان از اینترنت و سایت و سرویس های آنلاین به منظور انجام دورکاری و همچنین سایر سرگرمی های خانگی به میزان قابل توجهی رشد و افزایش یافته است.

بنابراین بسیاری از آنها نیاز دارند که سرعت شبکه اینترنت خانگی آنها بیش از پیش افزایش یابد تا آنها بتوانند با سرعت و دقت بسیار بیشتری به کار و فعالیت های شغلی و تفریحی خود در بستر اینترنت بپردازند و با مشکل مواجه نشوند.

در این گزارش که در وبسایت techadvisor آمده است ، بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری به کاربران توصیه کرده اند که با انجام و رعایت موارد زیر قادر خواهند بود تا حد زیادی سرعت اتصال به اینترنت و شبکه وای فای خانگی خود را بالا ببرند.

1.

روتر اینترنتی خود را به روز رسانی کنید بسیاری از روتر های اینترنتی قابلیت به روز رسانی را دارند که البته این کار بهتر است توسط متخصصان کاربرانی که به این کار تسلط و اآشنایی دارند، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های افزایش سرعت اینترنت وای فای خانگی

راه های افزایش سرعت اینترنت وای فای خانگی