مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-05-17اقتصادي

کرمانشاه در زمینه تولید بذور جنگلی خودکفا می شود


رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه از امسال همه بذور جنگلی مورد نیاز طرح های جنگل داری استان در داخل استان تولید می شود، - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه از امسال همه بذور جنگلی مورد نیاز طرح های جنگل داری استان در داخل استان تولید می شود، از خودکفایی استان در زمینه تولید بذور جنگلی خبر داد.

عبدلعلی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح مدیریت محاوط بذرگیری جنگل های استان کرمانشاه از سال گذشته، گفت: این طرح در سطح 959 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان کرمانشاه در دست اجرا است.

جلیلیان با اشاره به شناسایی محل هایی از جنگل های استان که شرایط بذرگیری را دارند برای اجرای این طرح با مشارکت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، گفت: با اجرای این طرح از این پس بذر مورد نیاز نهالستان ها و تمامی طرح های جنگل داری و جنگل کاری استان در داخل استان تولید می شود.

رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به تهیه تمامی بذور مورد نیاز نهالستان ها و طرح های جنگل داری و جنگل کاری استان در این محاوط، گفت: این اقدام نقش مهمی در تهیه بذر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در زمینه تولید بذور جنگلی خودکفا می شود

کرمانشاه در زمینه تولید بذور جنگلی خودکفا می شود