مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 02:552020-05-17اقتصادي

راه نجات بازار خودرو چیست؟


به گفته سعید باستانی تا خصوصی سازی در صنعت خودرو اتفاق نیافتد، روند فعلی تغییر نخواهد کرد.

- ، گفت وگوی ویژه خبری شب گذشته (یکشنبه) با موضوع سایه روشن نابسامانی بازار خودرو با حضور فرشاد مقیمی - مدیرعامل گروه صنعت ایران خودرو- و مجید باقری خوزانی قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، ابوالفضل خلخالی عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت و کارشناس این حوزه، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در بخش های مختلف برنامه به اظهار نظر و توضیحات پرداختند.

فرشاد مقیمی- در این گفت وگو با بیان اینکه در گروه صنعتی ایران خودرو با همت همه همکاران و ایثار قطعه سازان از آبان ماه گذشته روند رو به رشدی در تولید ایجاد کرده ایم که در سال 99 نیز ادامه پیدا کرده است، اظهار کرد: البته که این روند ادامه دار نیز خواهد بود.

از ابتدای سال جاری تاکنون 58 هزارو 273 دستگاه انواع خودرو تولید کردیم؛ در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میزان خودرو تولید شده 55 هزار دستگاه بوده است.

تنها در ماه جاری تا به امروز (اردیبهشت 99)، 43هزار و 962 دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده که 9000 دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات بازار خودرو چیست؟

راه نجات بازار خودرو چیست؟