مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-05-17اقتصادي

تکمیل کتابخانه عمومی مرکزی بندرعباس با کمک پارک علم و فناوری هرمزگان


طی دو سال اخیر میزان زیربنای کتابخانه های عمومی در استان از 31 هزار متر مربع به بیش از 38 هزار متر مربع ارتقا یافته است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طی دو سال اخیر میزان زیربنای کتابخانه های عمومی در استان از 31 هزار متر مربع به بیش از 38 هزار متر مربع ارتقا یافته است.

فریدون همتی روز گذشته (28 اردیبهشت ماه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 81 واحد کتابخانه عمومی در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: از سال 96 تا 98 اقدامات خوبی برای افزایش فضای کتابخانه های عمومی در هرمزگان صورت گرفته و میزان زیربنای کتابخانه های عمومی در استان از 31 هزار متر مربع به بیش از 38 هزار متر مربع ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: بیش از 60 هزار نفر در هرمزگان عضو کتابخانه های عمومی هستند و بیش از 756 هزار جلد کتاب و همچنین بیش از پنج هزار صندلی در کتابخانه های عمومی استان هرمزگان جهت مطالعه وجود دارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم پیگیری تکمیل کتابخانه های نیمه تمام در استان، افزود: مجتمع کتابخانه ای شهرستان ابوموسی در سال جاری تکمیل می شود و پیگیری تکمیل تعدادی دیگر از طرح های نیمه تمام در حوزه کتابخانه های عمومی نیز صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه عمومی مرکزی بندرعباس با کمک پارک علم و فناوری هرمزگان

تکمیل کتابخانه عمومی مرکزی بندرعباس با کمک پارک علم و فناوری هرمزگان