مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-17حوادث

افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر در خلخال


فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: با تلاش ماموران پلیس میزان مواد مخدر کشف شده در سال جاری نسبت به مجموع مواد مخدر مکشوفه سال گذشته 50 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سیدهادی موسوی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال عنوان کرد: میزان مواد مخدر کشف شده در سال جاری نسبت به مجموع مواد مخدر مکشوفه سال گذشته 50 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت برای تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در خلخال با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز به روز تنگ تر می شود، افزود: در بهار امسال تاکنون سه محموله بزرگ مواد مخدر در سه مرحله کشف و ضبط و قاچاقچیان این مواد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خلخال اظهارکرد: طی سه عملیات گشت و پیگیری محموله های قاچاق مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال موفق به شناسایی و کشف و ضبط محموله های 17 کیلوگرمی، 25 کیلوگرمی و 100 کیلوگرمی مجموعا 142 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

موسوی یادآور شد: در راستای عملیات های انجام شده اخیر، 2 دستگاه خودرو توقیف و پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر در خلخال

افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر در خلخال