مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-18پزشكي

انجام بازرسی از بیش از 6 هزارمرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 6هزار و 888 بازرسی از فروشگاه های عرضه موادغذایی، بهداشتی و درمانی گچساران صورت گرفت.

- آرین غلامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به سلامت شهروندان به خصوص در مصرف مواد غذایی اهمیت خاصی می دهد.

وی با اشاره به جمع آوری مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 6هزار و 888 بازرسی از فروشگاه های عرضه موادغذایی، بهداشتی و درمانی گچساران صورت گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تعداد 186 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و مکان های عمومی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

 غلامیان عنوان کرد: شهروندان هرگونه تخلف و یا نبود هر یک از علائم استاندارد بر روی محصولات مواد غذایی می توانند با شماره های 1490 و یا 190 تماس حاصل کنند و این شبکه ظرف مدت 48 ساعت با متخلفین عرضه و توزیع مواد غذایی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی  در ادامه گفت:ضدعفونی و گندزدایی 403مرکز بهداشتی، درمانی وساختمان های اداری از دیگر اقدام هایی بود که برای قطع زنجیره ویروس کرونا در گچساران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بازرسی از بیش از 6 هزارمرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران

انجام بازرسی از بیش از 6 هزارمرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در گچساران