مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-18بين الملل

جنبش عدم تعهد، طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری را محکوم کرد


دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد با صدور بیانیه ای تصمیم غیرقانونی رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری و قدس شرقی را رد و محکوم کرد.

- دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد با صدور بیانیه ای تصمیم غیرقانونی رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری و قدس شرقی را رد و محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط نوشت، دفتر هماهنگی این جنبش پیش از این در نیویورک با هیئت ترویکا به ریاست سفیر اردن پیرامون تحولات فلسطین از جمله قدس شرقی نشستی برگزار کرده و به بررسی اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله طرح الحاق پرداخت که راهکار تشکیل دو کشوری در مرزهای چهارم 1967 را از بین برده و ضمن نقض حقوق بشر فعالیت های شهرک سازی را تشدید می کند.

در بیانیه این جنبش آمده است، جنبش عدم تعهد طرح های رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری از جمله غور اردن و منطقه ای که شهرک سازی کرده، محکوم می کند.

این طرح ها نقض قوانین بین المللی و در راس آن کنوانسیون چهارم ژنو و دیگر قطعنامه های ذی ربط شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل هستند.

این جنبش در بیانیه خود هشدار داد، اگر از اجرای این طرح اجتناب نشود چنین طرح هایی آثار ویرانگری برجای گذاشته و حقوق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود، استقلال براساس راه کار تشکیل دو کشوری ، تضمین صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عدم تعهد، طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری را محکوم کرد

جنبش عدم تعهد، طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری را محکوم کرد