مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-18اقتصادي

هیوندای توسان رکورد زد!


هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده که خودروی شاسی بلند هیوندای توسان در بازار آمریکا به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست یافته است.

- هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده که خودروی شاسی بلند هیوندای توسان در بازار آمریکا به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت خودروسازی هیوندای موتورز که یکی از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان کره جنوبی به شمار می رود و سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده، به تازگی اعلام کرده است که خودروی شاسی بلند هیوندا توسان در بازار ایالات متحده از زمان معرفی و عرضه در سال 2004 میلادی تاکنون توانسته به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد و موفقیت جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

این بدان معناست که توسان موفق شده پس از گذشت 16 سال از حضور در بازار ایالات متحده آمریکا چنین رویکردی را برای خود برجای بگذارد.

طبق گزارشی که در وبسایت CarBuzz آمده است، این خودرو که در سال 2004 میلادی معرفی و عرضه شد تاکنون سه نسل از آن روانه بازارهای جهانی شده که یکی از آنها در سال 2010 و دیگری در 2016 میلادی معرفی شد و حالا انتظار می رود چهارمین نسل از آن نیز در سال جاری میلادی رونمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیوندای توسان رکورد زد!

هیوندای توسان رکورد زد!