مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-18سياسي

300 بسته معیشتی از سوی دانشگاه آزاد قزوین در مناطق محروم توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، 300 بسته معیشتی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیروی کردن از فرمایش مقام معظم رهبری درراستای مساوات و کمک مؤمنانه .

- 300 بسته معیشتی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، 300 بسته معیشتی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیروی کردن از فرمایش مقام معظم رهبری درراستای مساوات و کمک مؤمنانه با هدف کمک و خدمت رسانی درمناطق محروم استان توزیع شد.

گفتنی است، بسته های غذایی تهیه شده شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، نخود، لوبیا و رب است که ارزش هر بسته در حدود 250 هزار تومان بوده و با توجه به هماهنگی های انجام شده بین بسیج دانشجویی دانشگاه و مراکز بهداشتی استان، کودکان در حال رشد و مادرانی که از حادثه کرونا دچار سوء تغذیه شده اند شناسایی کرده و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 بسته معیشتی از سوی دانشگاه آزاد قزوین در مناطق محروم توزیع شد

300 بسته معیشتی از سوی دانشگاه آزاد قزوین در مناطق محروم توزیع شد