مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-18پزشكي

بازار ماهی فروشان بندرعباس بازگشایی شد


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بازگشایی مجدد بازار ماهی فروشان با سخت گیری بیشتر در مسائل بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی عامری سیاهویی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: با تدابیر بهداشتی صورت گرفته و حسب دستور فرماندار بندرعباس، این بازار بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با انجام عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات بهداشتی لازم، بازار ماهی فروشان بندرعباس طبق نظارت مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان شرایط استاندارد بهداشتی را پیدا کرده و شهروندان می توانند از این پس بدون نگرانی، از این بازار خرید کنند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی یاد شده برای همه شهروندان و خصوصا در مکان های سرپوشیده ضروری است، تصریح کرد: این بازار با ظرفیت یک چهارم آغار بکار خواهد کرد و فروشندگان مبتلا به کرونا که تست آن ها اکنون منفی اعلام شده و گواهی صلاحیت پزشکی دریافت کرده اند، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند در این بازار فعالیت کنند.

عامری سیاهویی گفت: از این پس، استفاده از ماسک و دستکش برای کلیه پرسنل و خصوصا فروشندگان آبزی الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ماهی فروشان بندرعباس بازگشایی شد

بازار ماهی فروشان بندرعباس بازگشایی شد