مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-18بين الملل

بازگشایی کارخانه خودروسازان آمریکایی از امروز


اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که خودروسازان آمریکایی قصد دارند کارخانه های خود در آمریکای شمالی را از امروز بازگشایی کرده و فعالیت آنها را از سر بگیرند.

- اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که خودروسازان آمریکایی قصد دارند کارخانه های خود در آمریکای شمالی را از امروز بازگشایی کرده و فعالیت آنها را از سر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خودروسازان آمریکایی که در پی شیوع گسترده و پاندمی کرونا کارخانه های خود را به مدت دو ماه تعطیل کرده بودند، پس از پیگیری های پیاپی اعلام کردند که بازگشایی کارخانه های خود را داز امروز، 18 مه 2020، در آمریکای شمالی کلید خواهند زد.

صنعت خودروسازی که بدون شک یکی از بزرگترین قربانیان شیوع گسترده و بحران پاندمی و ویروس کرونا در جهان به شمار می رود، در دو ماه گذشته شاهد تعطیلی کارخانه های بزرگ و فعال در کشور های مختلف بوده و خودرو سازان برتر جهان نیز به همین سبب با کمبود نقدینگی، ضرر و زیان های هنگفت و بحران های شدید مالی رو به رو شده اند.

حالا بر اساس تازه ترین خبری که در رویترز منتشر شده است ، به نظر می رسد که سرانجام خودروسازان آمریکایی نظیر جنرال موتورز ، فورد و فیات کرایسلر موفق شدند پس از مدتها پیگیری و مذاکرات مداوم با انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در آمریکا مجوز لازم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کارخانه خودروسازان آمریکایی از امروز

بازگشایی کارخانه خودروسازان آمریکایی از امروز