مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-18سياسي

مردم مهمترین نقش را در راستای تثبیت امنیت جامعه بر عهده دارند


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مردم صاحبان اصلی برقراری امنیت در جامعه هستند و خود نقش مهمی در ارتقای شاخص های امنیت جامعه بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان صبح امروز دوشنبه در دیدار جانشین فرماندهی انتظامی کردستان و کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به تغییر رویکرد تهدید محوری پلیس در سال های اخیر به رویکرد اجتماعی، اظهار داشت: این تغییر رویکرد چشم انداز امیدوار کننده ای در تقویت هر چه بیشتر تعاملات مردم با پلیس در تأمین امنیت ایجاد کرده است.

وی تشکیل معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی را در راستای تحقق رویکرد جامعه محوری پلیس دانست و افزود: معاونت اجتماعی پل ارتباطی پلیس با جامعه است و عملکرد درست و هدفمند این معاونت می تواند جلب هرچه بیشتر مشارکت های مردمی در تأمین امنیت جامعه را منجر شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان راه اندازی مراکز مشاوره در کلانتری های سطح استان را اقدامی مفید و ارزشمند در راستای شناسایی بستر بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی به خصوص اختلافات خانوادگی دانست و ادامه داد: از پنج هزار و 700 پرونده اختلافات خانوادگی ارجاعی به دفاتر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان در سال 98 بیش از 90 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مهمترین نقش را در راستای تثبیت امنیت جامعه بر عهده دارند

مردم مهمترین نقش را در راستای تثبیت امنیت جامعه بر عهده دارند