مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-18سياسي

آموزش غنی سازی روابط همسران با هدف ارتقاء سلامت خانواده


عضو تیم تخصصی کلینیک سلامت جنسی ابن سینا، گفت: آموزش غنی سازی روابط همسران، یکی از راه های افزایش کیفیت روابط زناشویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز درمان ناباروری ابن سینا با هدف تحکیم خانواده و ارتقاء روابط زناشویی، با در نظر داشتن شرایط ویژه دوره شیوع کرونا، جلسات آموزش مجازی غنی سازی روابط همسران را برگزار می کند.

در این جلسات که به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام مرکز درمان ناباروری ابن سینا پخش می شود، بهزاد قربانی روانپزشک و عضو تیم تخصصی کلینیک سلامت جنسی ابن سینا، به تشریح اصول غنی سازی روابط همسران می پردازد.

وی درباره هدف اصلی برگزاری این جلسات مجازی، گفت: حفظ یک رابطه زناشویی موفق، سخت ترین نوع حفظ رابطه است و متغیری که باعث ایجاد ثبات و رضایت در روابط می شود، زن و مرد هستند.

زندگی زناشویی بدون دغدغه و شاد و همراه با صمیمیت زناشویی نیازمند یادگیری مهارت هایی است که شاید در خانواده هسته ای آموزش داده نشوند.

قربانی، آموزش غنی سازی روابط همسران را یکی از راه های افزایش کیفیت روابط زناشویی دانست و افزود: ایجاد و تقویت رضایت در رابطه زوجین، آموزش به آنها است که با عنوان برنامه های غنی سازی روابط زناشویی یا برنامه های ارتقاء رابطه نام برده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش غنی سازی روابط همسران با هدف ارتقاء سلامت خانواده

آموزش غنی سازی روابط همسران با هدف ارتقاء سلامت خانواده