مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-05-18اجتماعي

انسداد شبانه آزادراه چالوس-مرزن آباد و منطقه یک تهران ـ شمال


مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه چالوس ـ مرزن آباد گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و آزادراه ساوه ـ تهران نشان می دهد.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج بین پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس شاهد ترافیک سنگین هستیم، ضمن آن که دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه ساوه ـ تهران محدوده بادران نشان می دهد.

* مه گرفتگی در کندوان و بارش باران در هراز و فیروزکوه مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای فیروزکوه، کندوان، هراز، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: در محور کندوان مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است ضمن آنکه در جاده های استان های مازندران و خراسان رضوی بارش باران داریم.

* کاهش 2.

3 درصدی ترافیک در جاده ها محرابی نیا اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2298 دستگاه ترددشمار جاده ای در شبانه روز گذشته تردد نسبت به مدت مشابه روز قبل 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد شبانه آزادراه چالوس-مرزن آباد و منطقه یک تهران ـ شمال

انسداد شبانه آزادراه چالوس-مرزن آباد و منطقه یک تهران ـ شمال