مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-18اقتصادي

پایان بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99


معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با اعلام اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99 گفت: نتایج این طرح ملی را در سال جاری آنالیز می کنیم و گزارش نهایی را جهت استفاده سیاستگذاران و مدیران ارائه می دهیم.

- معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی خبر داد پایان بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99 معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با اعلام اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99 گفت: نتایج این طرح ملی را در سال جاری آنالیز می کنیم و گزارش نهایی را جهت استفاده سیاستگذاران و مدیران ارائه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی عبداللهی با بیان این مطلب گفت: برنامه های ملی در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور شامل دوره های چهارساله است و در حال حاضر که در سال 2020 قرار داریم، این دوره تا دو ماهه آینده به اتمام می رسد.

البته ما برای دوره چهارساله جدید سه TOR نوشتیم که هر کدام فعالیت های خود را دارند و عمدتا در ارتباط با بهبود تغذیه مردم، ارتقای آگاهی و دانش مردم و برگزاری کارگاه های آموزشی برای کشورهای منطقه است.

چرا که ما در منطقه مدیترانه شرقی تنها مرکز همکار در تغذیه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99

پایان بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99