مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-18سياسي

نماینده کلیمیان: هدف شایعات حمله به اماکن مقدس یهودیان آسیب به منافع ملی است


هر گونه خبر در مورد حمله به کنیسه های یهودیان در ایران تکذیب می شود و رسانه های معاند با انتشار این گونه شایعات به دنبال آسیب زدن به منافع ملی ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمان خبرگزاری فارس، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای هر گونه شایعه در مورد حمله به کنیساهای یهودیان در ایران را تکذیب کرد و عنوان کرد که رسانه های معاند با انتشار این گونه شایعات به دنبال ضربه زدن به نافع ملی ما هستند.

متن بیانیه نماینده کلیمیان ایران در مجلس به شرح زیر است: ایرانیان کلیمی به عنوان جزء جدایی ناپذیر از ملت موحد ایران، همواره در کمال آرامش و امنیت و با پشتیبانی ارگان های انتظامی به حیات خود در جمهوری اسلامی ادامه داده اند.

اخیراً توطئه ای از سوی برخی از رسانه های معاند خارجی در حال شکل گیری بوده و هدف آن تنها آسیب زدن به منافع ملی ملت شریف ایران است.

اینجانب به عنوان نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی هر گونه تهاجم و اسائه ادب به کنیسه ها، اماکن متبرکه و به ویژه زیارتگاه استرو مردوخای را تکذیب می کنم و اطمینان دارم که با حمایت مردم شریف ایران، نیروهای انتظامی و رسانه های متعدد داخلی این توطئه شوم رسانه های بیگانه نیز شکست خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان: هدف شایعات حمله به اماکن مقدس یهودیان آسیب به منافع ملی است

نماینده کلیمیان: هدف شایعات حمله به اماکن مقدس یهودیان آسیب به منافع ملی است