مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-18فرهنگي

وضعیت آثار براهنی و شناخت نامه ی استادمحمد


روزبه حسینی در روزهای کرونایی و خانه نشینی، شناخت نامه ای از محمود استادمحمد را که نگارش و گردآوری اش حدود هفت سال به طول انجامیده به پایان می رساند و در حال پیگیری نهایی انتشار برخی آثار رضا براهنی است.

- روزبه حسینی در روزهای کرونایی و خانه نشینی، شناخت نامه ای از محمود استادمحمد را که نگارش و گردآوری اش حدود هفت سال به طول انجامیده به پایان می رساند و در حال پیگیری نهایی انتشار برخی آثار رضا براهنی است.

این هنرمند تئاتر که از نیمه ی دهه ی 70 در حوزه ی ادبیات هم فعال بوده است، می گوید از حدود سه سال پیش، از طرف خانواده ی دکتر رضا براهنی شاعر، نویسنده و منتقد ادبی (به ویژه پسر بزرگ او، اکتای براهنیِ فیلمساز، وکیل رسمی و قانونی اش)، مسئولیت چاپ و نشر برخی از آثار او را برعهده گرفته، و در مسیری طولانی تر در حال نگارش و اتمام شناخت نامه ای در دو جلد درباره ی زندگی و آثار محمود استادمحمد، نمایش نامه نویس و کارگردان تئاتر است.

حسینی در گفت وگویی با ایسنا آخرین مراحل آماده سازی این کتاب ها را تشریح کرد.

این پژوهشگر تئاتر و ادبیات درباره ی نگارش و گردآوری شناخت نامه ی استادمحمد که آن را با نام شهر بی تو مرا حبس می شود منتشر خواهد کرد، توضیح داد: پس از درگذشت استادمحمد به پیشنهاد بنیاد ایشان و مانا استادمحمد، وظیفه ی نگارش کتابی درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آثار براهنی و شناخت نامه ی استادمحمد

وضعیت آثار براهنی و شناخت نامه ی استادمحمد