مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-18اقتصادي

فروش بلیت حضوری در پایانه های مسافری ممنوع


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آغاز طرح ممنوعیت فروش بلیت در پایانه های مسافری استان از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آغاز طرح ممنوعیت فروش بلیت در پایانه های مسافری استان از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

مهدی گرجی، شب گذشته 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، فروش بلیت های مسافرتی از طرق سنتی و به روش های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده و تجمع مجدد مسافرین در پایانه ها برای خرید بلیت های مسافرتی نیز اقدامی مغایر با اصول بهداشتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن بستر فروش بلیت اینترنتی برای شرکت های حمل و نقل مسافر اتوبوسی استان، توسعه فروش بلیت اینترنتی و هم چنین گسترش دفاتر فروش بلیت، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر آژانس های مسافرتی در سطح شهرها، خرید غیرحضوری بلیت می تواند ضمن تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل، سیاست های نظام حمل و نقل بین شهری مبنی بر تغییر کاربری پایانه ها به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافرین را که واجد مزایای بسیاری از قبیل ارتقاء سطح خدمات است، نیز تحقق بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت حضوری در پایانه های مسافری ممنوع

فروش بلیت حضوری در پایانه های مسافری ممنوع