مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-18اقتصادي

سهم بخش خصوصی از اشتغال خراسان جنوبی چقدر است؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: به صورت کلی نیز می توان گفت بخش خصوصی بیشترین سهم را در اشتغال استان داشته و بعد از آن بخش خدمات و سپس صنعت و بعد نیز کشاورزی بیشترین سهم را در حوزه اشتغال استان داشته اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: به صورت کلی نیز می توان گفت بخش خصوصی بیشترین سهم را در اشتغال استان داشته و بعد از آن بخش خدمات و سپس صنعت و بعد نیز کشاورزی بیشترین سهم را در حوزه اشتغال استان داشته اند.

مجید پورعیسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بازنگری سند توسعه اشتغال استان پس از طرح در کارگروه تخصصی اشتغال استان در خرداد ماه سال 98 در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این کارگروه مقرر شد بر پایه شرایط و مقتضیات روز و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی، تشکل های بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد، سند توسعه اشتغال استان مورد بازنگری قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله ضرورت های بازنگری سند توسعه اشتغال استان، تغییر قوانین و برنامه ها (ابلاغ برنامه ششم توسعه- اقتصاد مقاومتی)، استفاده از تجارب گذشته و روش های برنامه ریزی جدید، تغییر رویکردها در ایجاد اشتغال و کاهش بیکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بخش خصوصی از اشتغال خراسان جنوبی چقدر است؟

سهم بخش خصوصی از اشتغال خراسان جنوبی چقدر است؟