مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-18سياسي

فعالیت گسترده سازمان اوقاف در مبارزه با کرونا/ توزیع 6 میلیون ماسک


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این سازمان توانست 6 میلیون و 846 هزار ماسک، بیش از 21هزار دست لباس گان، یک میلیون و 432 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و حدود نود و چهار هزار بسته مواد غذایی در بین مردم عزیز کشورمان توزیع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این سازمان در دوران شیوع کرونا از تمام ظرفیت خود برای خدمت به مردم بهره گرفته است، گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تا پایان فروردین سال جاری این سازمان توانست 6 میلیون و 846 هزار و 570 عدد ماسک، بیش از بیست ویک هزار دست لباس گان، یک میلیون و 432 هزار و 730 لیتر مواد ضدعفونی کننده و همچنین نزدیک به نود و چهار هزار بسته مواد غذایی در بین مردم عزیز کشورمان توزیع کند، البته این خدمات همچنان در تمام اقصی نقاط کشور ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این بین باتوجه به ظرفیت کارگاه های راه اندازی شده، امکان اهدا ماسک به تعداد یک میلیون و 206 هزار و صد عدد به بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی نیز فراهم شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه از تولید بیش از 21 هزار و 340 دست لباس گان در دوران شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: علاوه بر تهیه اقلام بهداشتی در تأمین مواد غذایی هم این سازمان تلاش های بسیاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گسترده سازمان اوقاف در مبارزه با کرونا/ توزیع 6 میلیون ماسک

فعالیت گسترده سازمان اوقاف در مبارزه با کرونا/ توزیع 6 میلیون ماسک