مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-18بين الملل

فشار خودروسازان آمریکایی بر بازگشایی صنعت خودرو در مکزیک


به نظر می رسد که جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد کارخانه خود در مکزیک را بعد از حدود دو ماه تعطیلی ناشی از شیوع گسترده کرونا، از دو روز آینده بازگشایی کند.

- به نظر می رسد که جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد کارخانه خود در مکزیک را بعد از حدود دو ماه تعطیلی ناشی از شیوع گسترده کرونا، از دو روز آینده بازگشایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا به تازگی اعلام کرده است که کارخانه خود در شهر سیلائو مکزیک را از دو روز آینده یعنی تاریخ 20 مه 2020 بازگشایی کرده و فعالیت آن را از سر خواهد گرفت.

بر اساس پیام و یادداشتی که به کارکنان و کارگران فعال در کارخانه های مکزیکی جنرال موتورز از سوی این شرکت ارسال شده و توسط رویترز مشاهده و منتشر شده است، می توان دریافت که صنعت خودروسازی مکزیک نیز تحت تاثیر مستقیم بازگشایی کارخانه های خودروسازان آمریکایی قرار گرفته و از آنجاکه آنها از امروز آغاز به کار می کنند، بازگشایی کارخانه های مکزیک نیز به زودی کلید زده خواهد شد.

گزارش های پیشین حاکی از آن بود که مکزیک قصد دارد بازگشایی صنعت خودروسازی خود را به علت تداوم شرایط بحرانی پاندمی کرونا در آمریکای لاتین و همچنین ایالات متحده، که قرار بود در هفته جاری صورت بگیرد، به ماه آینده میلادی یعنی اول ژوئن 2020 به تعویق بیاندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار خودروسازان آمریکایی بر بازگشایی صنعت خودرو در مکزیک

فشار خودروسازان آمریکایی بر بازگشایی صنعت خودرو در مکزیک