مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-18اجتماعي

بخشنامه ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان ابلاغ شد


انجمن اولیا و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی 99-1398 را به استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای شفاف سازی عملکرد مالی مدارس و تأمین رضایت خاطر خانواده ها در حوزه حمل ونقل دانش آموزان، از سوی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو را به ادارات کل استان ها ابلاغ شد.

در متن این بخشنامه بر موارد زیر اشاره شده است: در اولین فرصت کارگروه ماده 18 شهرستان/استان تشکیل شود و در مورد زمان انقضای مدت قرارداد فی مابین پیمانکاران و آموزش وپرورش در سال تحصیلی 99-1398 تصمیم گیری شود.

با توجه به تداوم تعطیلی مدارس از ابتدای سال 99 تاکنون، مدیران مدارس از دریافت مبالغ بابت حمل ونقل دانش آموزان خودداری نمایند و وجوه پرداختی آن دسته از والدین که تعهدات مالی خود را پیش ازاین تسویه نموده اند در حساب مدرسه حفظ شود تا پس از تعیین و اعلام پایان سال تحصیلی 99-1398 با توجه به مدت روزهایی که خدمات حمل ونقل به دانش آموزان ارائه شده است با رعایت ترکیبات قراردادی تسویه نهایی صورت پذیرد.

گزارش اقدامات، نحوه نظارت و فعالیت های آن استان در حوزه ارائه خدمات حمل ونقل در حوزه شهری و روستایی به دانش آموزان تا تاریخ 13 خردادماه 99 و بر طبق فرم ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان ابلاغ شد

بخشنامه ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان ابلاغ شد