مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-18سياسي

جزییات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی


دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی گفت: این همایش در محورهای هفت گانه در آبان ماه برگزار می شود و پژوهشگران تا پایان مردادماه فرصت دارند تا اصل مقالات را ارسال کنند.

- سیدمجید خیامی دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به افزودن بخش کرونا و سواد رسانه ای به سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی، اظهار داشت: پژوهشگران، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه می توانند مقالات خود را علاوه بر محورهای ششگانه اعلام شده، با محور کرونا و سواد رسانه ای به سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی ارسال کنند.

  وی ادامه داد: به 10 نفر مقاله برگزیده همایش در دو سطح علمی - پژوهشی وعلمی - ترویجی جوایز نقدی ارائه خواهد شد.

دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از تمدید فرصت ارسال چکیده مقالات به همایش تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: زمان ارائه اصل مقالات تا پایان مردادماه سال 1399 اعلام شده است.

وی بیان کرد: جوایز سطح اول برای پنج مقاله در سطح علمی - پژوهشی شامل مقاله اول: سه میلیون تومان، مقاله دوم: دو میلیون و 500 هزار تومان، مقاله سوم دو میلیون تومان، مقاله چهارم یک میلیون و 500 هزار تومان و مقاله پنجم یک میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی

جزییات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی