مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-18سياسي

ایران توانایی لازم برای دفاع از خود در برابر استکبار را دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه عده ای برای امنیت و استقلال ایران و انقلاب جانفشانی کرده اند، گفت: امروز ایران توانایی لازم برای دفاع از خود در برابر استکبار را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح دوشنبه در مراسم نیز در این مراسم گرامیداشت شهدای شناور کنارک در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت، اظهار کرد: انسان ها به واسطه صبر می تواند به جایگاه والا دست یابند.

وی با اشاره به برخی ویژگی های یاران امام زمان (ع)، افزود: این افراد اهل ایمان، دافع از وطن، مؤمن و صبور بوده و در برابر مبارزه با نفس مقاوم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از جانفشانی عده ای برای استقلال و امنیت جمهوری اسلامی ایران در طول سال های گذشته، گفت: شهدای ناوچه کنارک نیز جان خود را برای حفظ امنیت و استقلال این مرز و بوم از دست داده و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در حوزه دفاعی، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد عنایت امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) قرار دارد باید سیاست و اقتصاد این کشور نیز بر مبنا دین باشد.

حجت الاسلام مهدوی به فعالیت های رسانه ای دشمن اشاره و با بیان اینکه نظام رسانه ای جهان در اختیار صهیونیست ها است، بیان کرد: این رسانه ها از برخی از حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران توانایی لازم برای دفاع از خود در برابر استکبار را دارد

ایران توانایی لازم برای دفاع از خود در برابر استکبار را دارد