مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-18سياسي

22هکتار از اراضی ملی در مناطق گردشگری بردسیر به بیت المال بازگشت داده شد


سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری از 22 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف بعمل آمد و به بیت المال بازگشت داده شد.

- ایسنا/کرمان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری از 22 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف بعمل آمد و به بیت المال بازگشت داده شد.

افشین صالحی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این اراضی عمدتا در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شهرستان از جمله منطقه گردشگری لاله زار، بیدخوان، گلزار و مومن آباد مورد تصرف قرار گرفته بودند که با صدور دستور قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و واحد اجراییات دادگستری رفع تصرف و مستحدثات ایجاد شده شامل حصارکشی، خاکریز و درختان غرس شده قلع و قمع شدند.

این مقام قضایی یادآور شد: در سال گذشته نیز میزان قابل توجهی از اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو از جمله بیش از 41 هکتار از اراضی ملی ترشاب بردسیر خلع ید و رفع تصرف شده است.

صالحی نژاد هشدار داد: دستگاه قضایی شهرستان بردسیر با جدیت و قاطعیت اجازه فعالیت مجرمانه به قانون شکنان را در سطح جامعه نخواهد داد و برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی همچنان از اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22هکتار از اراضی ملی در مناطق گردشگری بردسیر به بیت المال بازگشت داده شد

22هکتار از اراضی ملی در مناطق گردشگری بردسیر به بیت المال بازگشت داده شد