مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-18سياسي

اهدای بیش از 45هزار سبد معیشتی به نیازمندان هرمزگان در ماه رمضان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در قالب «رزمایش همدلی» برای ایران همدل 45هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

- بندرعباس - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل 45هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سیاوش عامری، در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح توزیع بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در هرمزگان گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل ، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از طریق هم افزایی منابع کمیته امداد، کمک های خیران و با مشارکت مراکز نیکوکاری، تعداد 45 هزار و 300 سبد معیشتی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان اهداشده است.

عامری، ارزش هر سبد معیشتی را بین 150 تا 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: اقلام موجود در هر سبد معیشتی شامل برنج، روغن، مارکاونی، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، تن ماهی، شکر، کنسرو لوبیا و سویا بوده که درمجموع مبلغ 10 میلیارد و 953 میلیون تومان برای تهیه این سبدها هزینه شده است.

معاون توسعه های مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سبدهای معیشتی اهدایی با اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 45هزار سبد معیشتی به نیازمندان هرمزگان در ماه رمضان

اهدای بیش از 45هزار سبد معیشتی به نیازمندان هرمزگان در ماه رمضان