مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-18سياسي

اداره کل هنرهای نمایشی در فضای مجازی چه می کند؟


مسئول بررسی و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی نحوه فعالیت و بستری که برای حضور اداره کل هنرهای نمایشی در فضای مجازی استفاده خواهد شد را تشریح کرد.

- مسئول بررسی و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی نحوه فعالیت و بستری که برای حضور اداره کل هنرهای نمایشی در فضای مجازی استفاده خواهد شد را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی قبل مدیرکل هنرهای نمایشی در حکمی محسن امیری را به عنوان مسئول بررسی و پیگیری فعالیت های نمایشی در فضای مجازی منصوب کرد.

این حکم با توجه به سابقه پیشین امیری در مقام مدیر شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی این تصور را به وجود آورد که با گسترش کار تئاتری ها در فضای محازی پس از شیوع کرونا قرار است فعالیت ها از منظر ممیزی بررسی شوند ولی قادر آشنا تاکید کرد که هدف اصلی چیز دیگری است.

حالا محسن امیری توضیح می دهد که پس از بررسی تمام فعالیت هایی که اعم از اجرای آنلاین، پخش فیلم تئاتر، برگزاری جشنواره و ورکشاپ در فضای مجازی بویژه اینستاگرام انجام شده، با قاطعیت می تواند اعلام کند که بستر اصلی فعالیت و انجام ماموریت او اینستاگرام نیست بلکه سایت ایران تئاتر است که به عنوان پورتال اصلی اداره کل هنرهای نمایشی بین هنرمندان تئاتر در استان ها مختلف کشور مرجعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل هنرهای نمایشی در فضای مجازی چه می کند؟

اداره کل هنرهای نمایشی در فضای مجازی چه می کند؟