مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-18اقتصادي

تشکیل فقط یک صف، در نانوایی های شهرستان بجنورد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بجنورد با اشاره به تشکیل کارگروه آرد و نان گفت: در این کارگروه مصوب شد تا در نانوایی ها فقط یک صف تشکیل شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بجنورد با اشاره به تشکیل کارگروه آرد و نان گفت: در این کارگروه مصوب شد تا در نانوایی ها فقط یک صف تشکیل شود.

هادی اعلمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از راه های انتقال ویروس کرونا، تجمع و ازدحام در صف های نانوایی بوده است، گفت: برای کنترل شیوع این ویروس تصمیم گرفته شد تا فقط یک صف تشکیل شود و هر فردی با فاصله دو متر از یکدیگر در صف بایستند.

وی در ادامه از مردم درخواست کرد تا برای فرهنگ سازی این طرح کمک های لازم را داشته باشند و تا چرخه شیوع انتقال این بیماری در نانوایی ها قطع شود.

اعلمی با اشاره به اینکه از اسفندماه سال گذشته مقرر شد تا نانوایی هایی که در کوتاه کردن صف تلاش می کنند، مورد تشویق قرار گیرند، گفت: این طرح اجرایی شد و تعداد زیادی از نانوایی ها با اعطای آرد یارانه ای مورد تشویق قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: البته تعدادی از نانوایی های یارانه ای و نیمه یارانه ای نیز به علت عدم رعایت موازین بهداشتی تنبیه شدند که تعداد آن ها حدود 15 نانوایی بوده که از این تعداد پنج نانوایی، نیمه یارانه ای بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل فقط یک صف، در نانوایی های شهرستان بجنورد

تشکیل فقط یک صف، در نانوایی های شهرستان بجنورد