مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-05-18سياسي

انتقاد از هزینه های بالای درمان ناباروری/ با تهدید نسل مواجهیم


نماینده مجلس با اشاره به پیری زودرس جمعیت کشور از هزینه های بالای درمان ناباروری انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مجلس در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران در خصوص کاهش جمعیت در کشور و هزینه های بالای درمان زوج های نابارور گفت: رشد جمعیت کشور ما 1.

3 درصد است و جمعیت مان به سرعت رو به پیری است.

درواقع پیش بینی ما هم این بود که در سال 1400 حدود 7 درصد جمعیت کشور رو به پیری خواهد رفت، چون در ایران سن بالای60 و 65 سال را پیر می دانیم.

وی افزود: متاسفانه پیری جمعیت خیلی زودتر از زمان پیش بینی شده این اتفاق افتاده است، چراکه در سال 1425 ،22 درصد جمعیت ایران رو به پیری خواهند رفت و این روند متاسفانه با سرعت خیلی بالایی صورت می گیرد.

بنابراین ما باید به فکر افزایش جمعیت باشیم همانطور که در کشورهای دیگر این اتفاق می افتد، مثلا در کشور روسیه تسهیلات زیادی را برای افزایش جمعیت شان گذاشتند و روند رشد جمعیتی شان را که کمتر از صفر بود به حدود 0.

2 یا 0.

4 درصد رساندند.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، روند افزایشی جمعیت روسیه به دلیل این است که مسوولان این کشور به وعده ها و قول هایی که می دادند عمل می کردند و مثل ما نیستند که قول می دهیم اگر بچه دار شوید یک میلیون به شما خواهیم داد یا زمین به شما واگذار خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از هزینه های بالای درمان ناباروری/ با تهدید نسل مواجهیم

انتقاد از هزینه های بالای درمان ناباروری/ با تهدید نسل مواجهیم