مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-18اقتصادي

همدانی ها بهتر از گذشته نفس می کشند


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از توزیع بنزین و نفت گاز یورو چهار در این استان خبر داد و گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو 4 و افزایش تعداد جایگاه های عرضه نفت گاز یورو 4 در استان همدان، - ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از توزیع بنزین و نفت گاز یورو چهار در این استان خبر داد و گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو 4 و افزایش تعداد جایگاه های عرضه نفت گاز یورو 4 در استان همدان، مردم و محیط زیست بهتر از گذشته نفس خواهند کشید.

امین روستایی اظهار کرد: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی اش، به عنوان متصل کننده استان های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف داشته است.

وی افزود: از آنجایی که شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسئول می دانند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوییل به طور کامل از نوع یورو 4 برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری آغاز شده، ادامه داد: علاوه بر این جامعه مصرف کننده، اکنون در مجموع 9 باب جایگاه دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی، این فرآورده نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها بهتر از گذشته نفس می کشند

همدانی ها بهتر از گذشته نفس می کشند