مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-18سياسي

برگزاری آزمون حضوری الکترونیکی انتصاب مدیران مدارس استان 26خرداد


مدیر پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس هرمزگان از برگزاری آزمون انتصاب مدیران مدارس استان در 26 خردادماه 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمزه ترکمانی با بیان اینکه مرحله اول فرآیند انتخاب و انتصاب از 15 اردیبهشت ماه به پایان رسید، گفت: 826 نفر داوطلب پست مدیریت مدرسه از سراسر استان هرمزگان در سامانه ltms ثبت نام کردند.

وی افزود: آزمون حضوری الکترونیکی انتصاب مدیران مدارس استان 26 خرداد برگزار می شود و بر اساس برنامه ریزی، داوطلبان متقاضی مدیریت مدارس در حوزه های مشخص شده از طریق سامانه حضور یافته و به صورت الکترونیکی پاسخگوی آزمون مدیران خواهند بود.

ترکمانی به سقف امتیازات داوطلبان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز اشاره کرده و گفت: سوابق عملکردی 200 امتیاز، آزمون حضوری الکترونیکی 200 امتیاز، مصاحبه 400 امتیاز و در مجموع 800 امتیاز برای این فرایند در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تصریح کرد: در راستای تحقق راهکار 6-22 سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه 673 شورای عالی آموزش و پرورش و توجه ویژه به اصل شایسته سالاری و تجلی این اصل در فرایند شناسایی، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس متضمن بهره گیری از روش های نوین و کارآمد و استفاده از ابزاری است که قابلیت تطبیق شایستگی های داوطلبان مدیریت مدارس را داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون حضوری الکترونیکی انتصاب مدیران مدارس استان 26خرداد

برگزاری آزمون حضوری الکترونیکی انتصاب مدیران مدارس استان 26خرداد