مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:272020-05-18ورزشي

سرمربیان فولاد و نفت آبادان با ظرافت در کار خود به سهمیه آسیایی می رسند


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که در حال حاضر شش هفت تیم لیگ برتری شانس کسب سهمیه آسیایی هستند، گفت: نفت آبادان و فولاد نیز این شانس را دارند و کسب سهمیه، - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که در حال حاضر شش هفت تیم لیگ برتری شانس کسب سهمیه آسیایی هستند، گفت: نفت آبادان و فولاد نیز این شانس را دارند و کسب سهمیه، به ظرافت کار سرمربیان این تیم ها بستگی دارد.

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، درخصوص واکنش های مختلف درباره از سرگیری لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: متاسفانه در ایران، همگی به غوغا سالاری عادت کرده ایم، یعنی وقتی موضوعی پیش می آید، پیش از این که درخصوص آن تصمیم درستی بگیریم هر کسی به هر شکلی که منافعش در میان است در خصوص آن موضوع به اظهارنظر می پردازد، آن هم بدون این که جوانب کار را در نظر بگیرد و بدانیم که دیگران هم حق دارند.

می توان لیگ را با رعایت نکات بهداشتی برگزار کرد وی ادامه داد: در ایران لیگ برتر، دسته یک، دسته دو و لیگ سه را داریم که همگی بلاتکلیف هستند و مگر می شود، بگوییم که باید با توجه به شرایط فعلی لیگ ها تعطیل شوند؟ به هرحال وقتی همه از خانه بیرون می آییم و مطمئناً باتوجه به این که خطر ویروس کرونا تهدیدمان می کند، ملزم به رعایت یکسری نکات بهداشتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربیان فولاد و نفت آبادان با ظرافت در کار خود به سهمیه آسیایی می رسند

سرمربیان فولاد و نفت آبادان با ظرافت در کار خود به سهمیه آسیایی می رسند