مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-18اقتصادي

چرایی فروش پشم تولیدی در خراسان شمالی با قیمت ناچیز


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: متاسفانه پشم تولیدی در این استان با قیمت ناچیزی به فروش می رسد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: متاسفانه پشم تولیدی در این استان با قیمت ناچیزی به فروش می رسد.

محمدزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: میزان تولید پشم در این استان سه هزار و 700 تن در سال است اما این محصول مهم و باارزش با قیمت خیلی کمی به فروش می رسد.

وی افزود: نبود کارخانجات ریسندگی در این استان و استان های هم جوار مهمترین علت فروش پشم در این استان با قیمت اندک است.

محمدزاده ادامه داد: این سازمان به دنبال جذب یک سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری برای این محصول است، چراکه سرمایه گذاری در این حوزه پاسخ هزینه های انجام شده را خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این استان در سطح وسیعی فرش و دست بافته های داری تولید می شود که بافندگان مواد اولیه(نخ) مورد نیاز خود را از خارج استان تامین می کنند، بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه مقرون به صرفه خواهد بود.

گفتنی است حسن علمی محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی نیز چندی پیش در کفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هنوز بازار فرش از بین نرفته است، اظاهار کرده بود: فقط ذائقه مردم برای استفاده از پشم در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی فروش پشم تولیدی در خراسان شمالی با قیمت ناچیز

چرایی فروش پشم تولیدی در خراسان شمالی با قیمت ناچیز