مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-05-18اقتصادي

احمدی: موضوع افزایش قیمت پراید شرم آور است


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت پراید عنوان کرد: در حالی که کشور ما پنجمین کشور ثروتمند جهان است، این که امروز حرف اول اقتصاد ما پراید است، - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت پراید عنوان کرد: در حالی که کشور ما پنجمین کشور ثروتمند جهان است، این که امروز حرف اول اقتصاد ما پراید است، شرم آور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ابراز عقیده کرد: سلطان تراشی و سپس سربه نیست کردن سلطان دور باطلی است که شاید در سیاست جواب دهد اما در اقتصاد جواب نمی دهد.

اقتصاد اینقدرها هم ساده نیست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست پیش فروش سکه عنوان کرد: آثار زیان بار خروج آمریکا از برجام و تحریم های بعد از آن، همچنین زمین گیر شدن صنعت خودروسازی کشور را با سلطان تراشی و اعدام آن و پرونده سازی و گسترده و احکام جدید نمی توان از میان برد.

اتفاقات بازار سال 1397 را با پرونده سازی سال 1396 نمی توان جبران کرد.

اگر هر قسمتی از اقتصاد برهم بریزد پرونده ای ساخته شود و سلطانی تراشیده شود و سپس وی محاکمه و به اشد مجازات محکوم شود، دیگر علم، شعور و تخصص را به چه کار می خواهیم؟ وی با تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: موضوع افزایش قیمت پراید شرم آور است

احمدی: موضوع افزایش قیمت پراید شرم آور است